لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

آشنایی با مزایای بلوک پومیس

بلوک سبک دیواری پومیس، یکی از انواع بلوک دیواری محسوب می گردد که برخی از معماران ساختمان، از آن به عنوان دیوار چینی خارجی و داخلی استفاده می نمایند. این نوع بلوک سبک دیواری از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشد که همین امر، موجب جلب توجه اغلب معماران شده است. همچنین لازم به ذکر است بلوک سبک دیواری پومیس، از مزایای زیادی در ساختمان سازی برخوردار می باشد که در ادامه به هریک از آن ها خواهیم پرداخت. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی آشنایی با مزایای بلوک سبک دیواری پومیس، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


چند مورد از مزایای شگفت انگیز بلوک سبک دیواری پومیس:


بلوک سبک دیواری پومیس دارای مزایای منحصر به فردی می باشد که در این قسمت، به برخی از آن ها اشاره شده است:


1) صاف بودن سطح بلوک:


هنگامی که در دیوار چینی از بلوک سبک دیواری پومیس استفاده می گردد، ، نیاز به استفاده از ملات های مختلفی همچون خاک، گچ و سیمان به منظور صاف نمودن سطح آن نیست: زیرا بلوک سبک دیواری پومیس، از سطح صاف و صیقلی برخوردار می باشد.


2) سبک وزن بودن بلوک:


امروزه اغلب معماران به منظور کاهش وزن ساختمان مورد نظر، از بلوک های سبک وزنی همچون پومیس استفاده می نمایند.


3) میزان مقاومت بلوک:


وجود پوکه معدنی در مواد اولیه بلوک سبک دیواری پومیس ، موجب افزایش مقاومت و استحکام بالای آن شده است.(جهت خرید بلوک دیواری کلیک کنید)


4) سازگار بودن بلوک با انواع ملات ها:


از مهمترین مزایای بلوک سبک دیواری پومیس، سازگار بودن آن با انواع ملات های ساختمانی میباشد: از این رو استفاده از هر نوع ملات ساختمانی جهت اتصال بلوک ها به یکدیگر، موثر می باشد.


5) میزان کارپذیری بالای بلوک:


بلوک سبک دیواری پومیس، قابلیت کار پذیری بالایی دارد و میتوان انواع کارهای فیزیکی همچون برش دان، میخ زدن، سوراخ کردن و.... بدون هیچ صدمه ای بر روی آن انجام داد.


6) افزایش سرعت کار با بلوک:


از آنجایی که بلوک سبک دیواری پومیس، نوعی بلوک سبک وزن می باشد، استفاده از آن در ساخت و ساز میتواند سرعت اجرای کار را افزایش نماید.


7) عایق بودن بلوک در برابر صوت:


وجود تخلخل در بلوک سبک دیواری پومیس موجب شده است که هنگام برخورد صوت با آن ، ذرات هوا با یکدیگر برخورد کرده و نابود گردند و در نتیجه، به گرما تبدیل شوند


کلام آخر:


استفاده از بلوک سبک دیواری پومیس در دیوار چینی، بهترین گزینه محسوب می گردد: زیرا از مزایا و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار بوده است. البته استفاده از نوع مرغوب و با کیفیت این نوع بلوک، شرط برخورداری از مزایای منحصر به فرد آن می باشد. بهتر است برای خرید مصالح ساختمانی خود همچون بلوک سبک دیواری، نزد فروشگاه های معتبر در سراسر کشور مراجعه نمائید. همچنین استفاده از خرید اینترنتی وبسایت آجر سامان، بهترین گزینه برای برخورداری از انواع مصالح ساختمانی همچون بلوک سبک دیواری مرغوب و باکیفیت می باشد. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی مزایای منحصر به فرد بلوک سبک دیواری پومیس، در اختیار شما دوستان عزیز بود. همچنین لازم به ذکر است این مقاله همینجا به اتمام نمی رسد و در مقالات منتشر شده ی بعدی، به قسمت دوم آن خواهیم پرداخت. امیدواریم که با مطالعه ی آن ها، اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشرده از وبسایت آجر سامان در اختیار ما قرار دهید تا با در نظر گرفتن آن ها، سطح کیفیت مقالات منتشر شده ی بعدی را ارتقا بخشیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله آشنایی با مزایای بلوک دیواری پومیس(قسمت دوم)  دیدن کنید.




 

بلوک دیواری






 

خرید بلوک دیواری






 

قیمت بلوک دیواری






 

خرید بلوک دیواری یزد




تعداد نظرات : 0