لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

در تیغه چینی، از چه نوع بلوک های دیواری استفاده می گردد؟

بلوک دیواری، یکی از پر مصرف ترین مصالح ساختمانی محسوب می گردد. همچنین در انواع مختلفی تولید شده اند که براساس نوع ساختمان، منطقه ساخت و ساز و نیاز های دیگر، مورد استفاده قرار می گیرند. بلوک های دیواری در انواع عملیات ساخت وساز، کاربرد دارد که یکی از مهمترین آن ها، تیغه چینی است. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی بلوک های دیواری مورد استفاده در تیغه چینی، در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


4 مورد بلوک دیواری جهت تیغه چینی ساختمان:


در تیغه چینی ساختمان، از انواع بلوک های دیواری مورد استفاده قرار می دهند که در قسمت پائین، به برخی از آن ها اشاره شده است:


1) استفاده از بلوک لیکا در تیغه چینی:


به بلوک هایی که از ترکیب دانه های رس منبسط شده با سیمان و آب تولید می گردد، بلوک دیواری لیکا می گویند. این نوع بلوک از تخلخل بالاتری نسبت به دیگر بلوک های دیواری دیگر برخوردار است. بلوک دیواری لیکا دارای دو نوع توخالی و توپر می باشد که در قسمت های مختلف ساخت و ساز همچون تیغه زنی، دیواره های خارجی، ساخت دیوار و... کاربرد دارد.


2) استفاده از بلوک لیپر در تیغه چینی:


از دیگر بلوک دیواری کاربرد در تیغه چینی ساختمان، بلوک دیواری لیپر است که با استفاده ازپوکه صنعتی به نام پرلیت تولید می گردد. لازم به ذکر است برخی از تولید کنندگان این بلوک ها، هنگام تولید آن علاوه بر پرلیت، از پوکه معدنی یا پومیس نیز استفاده می نمایند.(جهت خرید بلوک دیواری کلیک کنید)


3) استفاده از بلوک CLC یا پرلکس در تیغه چینی:


بلوک دیواری پرلکس یا CLC، یکی دیگر از بلوک های دیواری مورد استفاده در تیغه چینی ساختمان می باشد که از ترکیب فوم با بتنی که از ماسه ریز و سیمان تولید شده است، شکل می گیرد. این نوع بلوک دیواری از وزن سبکی برخوردار می باشند و میتوان از آن به عنوان سفال یا آجر در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار داد.


4) استفاده از بلوک AACیا هبلکس در تیغه چینی:

بلوک های دیواری هبلکس یا AAC، یکی دیگر از انواع بلوک های دیواری محسوب می گردد که از انواع مواد ترکیبی همچون پودر آلومینیوم، آهک، آب، پودر سیلیس و سیمان تولید می گردد. همچنین لازم است بدانید استفاده از این نوع بلوک دیواری، موجب کاهش وزن ساختمان می گردد. استفاده از بلوک دیواری هبلکس یا AAC در ساختمان سازی، موجب عایق شدن ساختمان در برابر مصرف بیش از حد انرژی می شود.


هزینه انواع بلوک دیواری:


هزینه ی هر بلوک براساس ویزگی هایی که دارد تائین می گردد. از این رو بهتر است به منظور خرید بلوک ساختمان خود، از افراد باتجربه در این زمینه مشورت بگیرید تا از نوع مناسب آن براساس شرایط ساختمان خود، برخوردار شوید.


کلام آخر:


برای اینکه از بلوک مناسبی را برای ساختمان خود تهیه کنید، بهتر است ابتدا با افراد با تجربه در این زمینه همچون طراحان و معماران ساختمانی صحبت کنید. پس از آن، نزد فروشگاه های معتبر در سراسر کشور مراجعه نمائید تا از نوع مرغوب و باکیفیت آن برخوردار شوید.
. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق ، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی معرفی انواع بلوک دیواری برای تیغه چینی، در اختیار شما دوستان عزیز بود. امیدواریم که با مطالعه ی آن، اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت آجر سامان در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، سطح کیفیت مقالات منتشر شده ی بعدی را افزایش نمائیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله تفاوت بلوک دیواری سبک و سنگین در چیست؟ دیدن کنید.



 

بلوک دیواری






 

خرید بلوک دیواری






 

قیمت بلوک دیواری






 

خرید بلوک دیواری یزد




تعداد نظرات : 0