لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

آشنایی با بلوک ساختمانی استان یزد

یکی از پرطرفدارترین مصالح ساختمانی ، بلوک دیواری است که از مزایای زیادی برخوردار است. مهمترین مزایای بلوک دیواری در مقایسه با آجر، این است که دارای ابعاد و اشکال متفاوت می باشد.(جهت مشاهده قیمت بلوک دیواری کلیک کنید) بلوک دیواری اغلب به شکل مکعب مستطیل است که ابعاد آن بین 10 الی 40 سانتی متر متغیرمی باشد. تقریبا نیمی از طراحان و معماران ساختمانی از بلوک دیواری در زمینه های متفاوتی استفاده می نمایند. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی بلوک دیواری یزد، دراختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. پس جهت کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


آشنایی با بلوک دیواری:


از مهمترین بلوک های ساختمانی که در ساخت و ساز مورداستفاده قرار میگیرد، بلوک دیواری است. این بلوک ساختمانی از ترکیب آب و سیمان همراه با مواد اولیه ی دیگر تولید می شود که بر اساس هریک از ماده های کاربردی، شناخته می گردد؛ به طور مثال در صورتی که از ترکیب دانه های لیکا در مواد اولیه بلوک دیواری استفاده شود، نام بلوک دیواری لیکا به خود میگیرد و درصورتی که از دانه های پومیس یا پوکه معدنی استفاده شود، با نام بلوک دیواری پومیس شناخته می شود.


مزایای بلوک دیواری:


بلوک های دیواری از مزایای بی نظیری برخوردار هستند که عبارتند از:
• وزن سبک
• عایق صوتی، حرارتی
• سهولت در نصب و اجرا
• مقاومت بالا در برابر آتش
• کاهش میزان هزینه مصرفی
• استحکام بالا در برابر فشار وزن ساختمان


معرفی بلوک دیواری یزد:


شهر یزد، یکی از بهترین استان های کشور ایران است که از مصالح ساختمانی منحصر به فردی برخوردار می باشد. استان یزد به دلیل اینکه درمنطقه ی شیرکوه قرار گرفته است، مهمترین تولید کننده مصالح مرغوب و درجه یک محسوب می شود؛ زیرا شیرکوه از خاک حاصل خیز و مرغوبی برخوردار است که تولید مصالح ساختمانی همچون بلوک دیواری با آن، میتواند نتیجه ی درجه یکی برجای بگذارد. این شهر تاریخی از قدیم تا کنون از مهمترین تولید کننده های مصالح ساختمانی همچون بلوک دیواری به شمار می رود با برخورداری از کارخانه های تولید کننده ی بی نظیر، تقریبا مصالح و متریال اغلب شهرهای دیگر را تامین می نماید. یکی از مهمترین فروشگاه های فروش مصالح ساختمانی که از متریال درجه یک در تولید مصالح ساختمانی خود همچون بلوک دیواری استفاده می نماید، آجر سامان است.
کلام آخر:
بهتر است برای خرید مصالح ساختمانی مورد نیاز خود، نزد فروشگاه های معتبر در سراسر کشور مراجعه نمائید. همچنین میتوانید برای برخورداری از مصالح ساختمانی شهر یزد، از وبسایت های معتبر همچون آجرسامان استفاده نمائید. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی مصالح معروف استان یزد بود؛ امیدواریم که با مطالعه ی این مطلب، اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد استقبال شما کاربران گرامی قرار گرفته باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت آجر سامان در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، خدمات بهتر با کیفیت بالاتری ارائه نمائیم.


پیشنهاد میکنیم از مقاله 6 مزیت بلوک دیواری هبلکس(قسمت اول) دیدن کنید.




 

بلوک دیواری






 

خرید بلوک دیواری






 

قیمت بلوک دیواری






 

خرید بلوک دیواری یزد




تعداد نظرات : 0