لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

آشنایی با مزیت بلوک لیپر

بلوک دیواری، از انواع بلوک های ساختمانی محسوب می شود که برای تولید آن، از متریال مختلفی همچون سیمان، آب و ترکیبات دیگر استفاده می گردد. این نوع بلوک ساختمانی دارای انواع مختلفی همچون لیکا، لیپر، هبلکس و ... می باشد؛ بدین صورت که برای تولید هرنوع از آن، نوعی ماده ی مختص به مواد اولیه ی ساخت آن می افزایند. بلوک دیواری لیپر، از مرغوب ترین نوع بلوک دیواری محسوب می شود که به منظور تولید آن، نوعی پوکه صنعتی کروی شکل به نام پرلیت به همراه پلی پروپیلن و میکروسیلیکا، به مواد اولیه ی تولیدی اضافه می نمایند. این نوع بلوک دیواری دارای ویژگی و مزااپیای بالایی برای ساختمان می باشد و استفاده از آن در ساختمان سازی، میتواند گزینه ی منحصر به فردی محسوب شود. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی مزایای شگفت انگیز بلوک دیواری لیپر در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. پس جهت کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


9 مزیت بلوک دیواری لیپر:


بلوک دیواری لیپر از مزیت های زیادی می باشد که از مهمترین آن ها عبارتند از :


یکی از مهمترین مزیت های بلوک دیواری لیپر، قابل برش دادن آن می باشد.
همچنین عدم اشتعال پذیری بلوک دیواری های لیپر، موجب محبوبیت آن ها شده است.
استفاده از بلوک دیواری لیپر در ساختمان سازی، موجب افزایش سرعت اجرای پروژه می گردد.
از دیگر مزیت های آن، میتوان به عایق بودن این نوع بلوک دیواری در برابر صوت و حرارت اشاره کرد.
بلوک دیواری لیپر، دارای مقاومت و استحکام بالایی در برابر آسیب های مختلف همچون زلزله می باشد.
بلوک دیواری لیپر از مواد اولیه ای تولید شده است که باعث سبک بودن و متخلخل شدن آن شده است.
عدم فاسد شدگی بلوک دیواری لیپر در برابر تغییرات شیمیایی، از مهمترین مزیت های آن به شمار می رود.
بلوک دیواری لیپر از قابلیت رنگ پذیری بالایی برخوردار می باشد که همین امر، باعث می شود گزینه ی مناسبی برای ساختمان سازی محسوب می شود.
لازم است بدانید استفاده از بلوک دیواری لیپر در ساختمان سازی علاوه بر سرعت دادن به اجرای کار، موجب سهولت بخشیدن به شاقول چیدن دیوار می گردد.(جهت مشاهده قیمت بلوک دیواری کلیک کنید)


کلام آخر:


خرید بلوک دیواری لیپر و استفاده از آن در ساختمان سازی علاوه بر مزیت های زیادی که دارد، از صرفه اقتصادی بالایی برخودرار است و میتواند میزان هزینه های مصرفی ساخت و ساز را تا حد ممکن کاهش دهد. اما لازم به ذکر است جهت برخورداری از بلوک دیواری لیپر با کیفیت و مرغوب، لازم است از فروشگاه مصالح فروشی معتبر در سراسر کشور مراجعه نمائید و از نوع مرغوب آن بهره مند شوید. همچنین میتوانید از وبسایت های معتبر همچون آجرسامان استفاده نمائید و اقدام به خرید اینترنتی بلوک دیواری نمائید. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی ذکر مزیت های بلوک دیواری لیپر بود؛ امیدواریم که با مطالعه ی ان ها اطلاعات مفیدی را به دست اورده و مورد استقبال شما کاربران گرامی واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات انتشار یافته از وبسایت آجرسامان در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها خدمات بهتر با کیفیت بالاتر عرصه نمائیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله انواع مصالح ساختمانی برای دیوارچینی باغ(قسمت اول) دیدن کنید.




 

بلوک دیواری






 

خرید بلوک دیواری






 

قیمت بلوک دیواری






 

خرید بلوک دیواری یزد




تعداد نظرات : 0