لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

آشنایی با بلوک سفالی فوم دار

یکی از پر مصرف ترین مصالح ساختمانی که از ترکیب خاک رس و آب تشکیل می شود، بلوک سفالی است. این نوع متریال ساختمانی را در ابعاد مختلف به صورت قالب های سوراخ دار تولید می نمایند. همچنین سطح آن ها را به صورت شیار دار در می آورند تا میزان چسبندگی با بتن های دیگر را افزایش دهند. بلوک سفالی همان آجرهای رسی هستند. یکی از انواع بلوک های سفالی که از فوم در ترکیب آن بهره گرفته شده است، بلوک سفالی فوم دار می باشد. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی آشنایی با بلوک سفالی فوم دار بپردازیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:(جهت مشاهده بلوک دیواری کلیک کنید)


بلوک سفالی فوم دار:


بلوک سفالی فوم دار، نوعی بلوک سفالی بهینه سازی شده می باشد که امروزه در بین انواع آجر ها و بلوک ها، جایگاه خود را به دست آورده و شناخته شده است. همچنین از ممتازترین تیغه سفالی و فوم دانسیته یونولیت یا پلاستفوم تولید شده است که به دلیل برخورداری از ویژگی کند سوز بودن و چگالی ، مورد تائید سازمان نظام مهندسی قرار گرفته شده است.


عایق بودن بلوک سفالی فوم دار:


جالب است بدانید هنگام تولید بلوک سفالی فوم دار، از یک لایه فوم برای عایق کردن آن در برابر گرمای تابستان، سرمای زمستان و شرایط جوی مختلف، استفاده می نمایند. همچنین با استفاده از بلوک سفالی فوم دار ، میتوان در مصرف انرژی، صرفه جوئی نمود. میزان عایق بودن بلوک سفالی فوم دار به میزان دانستیه به کار رفته در آن بستگی دارد؛ به گونه ای که اگر دانسیته ی موجود در آجر زیاد باشد، عایق بودن آن نیز افزایش میابد. البته لازم است بدانید در صورتی که دانسیته ی آجر زیاد باشد، موجب افزایش وزن آجر می گردد. جالب است بدانید از ماده ای سبک به نام یونولیت به عنوان نوعی جداره در میان دیوار مورد استفاده قرار می دهند تا به عنوان نوعی عایق در برابر صوت و هدر رفتن انرژی عمل نماید.


کلام آخر:


بهتر است بدانید براساس مطالعاتی که صورت گرفته است، کسانی که تنوع و عایق بودن بلوک، تاثیر زیادی در انتخاب آن ها دارد، بلوک های سفالی فوم دار بهترین انتخاب است. البته لازم به ذکر است مراجعه به فروشگاه های معتبر برای تهیه ی مصالح ساختمانی همچون بلوک، نقش مهمی در برخورداری از نوع با کیفیت آن ها دارد. همچنین پیشنهاد ما به شما برای خرید آسان و مطمئن، استفاده از خرید اینترنتی وبسایت آجر سامان می باشد. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی آشنایی با بلوک سفالی فوم دار بوده است. امیدواریم که با مطالعه ی ان، اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت آجر سامان در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، کیفیت مقالات بعدی را افزایش دهیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله آشنایی با بلوک دیواری تو خالی دیدن کنید.



 

بلوک دیواری






 

خرید بلوک دیواری






 

قیمت بلوک دیواری






 

خرید بلوک دیواری یزد




تعداد نظرات : 0