لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

آشنایی با بلوک عایق (قسمت دوم)

همانطور که در مقالات قبل ذکر کردیم، یکی از انواع بلوک دیواری که از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشد، بلوک دیواری عایق است. این نوع بلوک ساختمانی به دلیل برخورداری از مزیت هایی که دارد، بهترین گزینه برای ساخت و ساز انواع ساختمان ها در مناطق مختلف به شمار می رود. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، به ادامه ی محتوای مقالات منتشر شده ی قبل بپردازیم و اطلاعاتی در زمینه ی انواع بلوک دیواری های عایق و مزایای آن، اطلاعاتی در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. پس جهت کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.


انواع بلوک دیواری عایق:


بلوک دیواری عایق براساس برخورداری از مزیت های حیرت انگیز همچون افزایش سرعت پروژه ، کاهش هزینه ها ساخت و ساز، کاهش دستمزد و... دارای انواع مختلفی می باشد که عبارتند از:


1) بلوک دیواری لیکا
2) بلوک دیواری هبلکس
3) بلوک دیواری پرلکس یا clc
4) بلوک دیواری اتوکلا یا NAAC
5) بلوک دیواری سیپورکس یا AAC


ابعاد بلوک دیواری عایق:


جالب است بدانید بلوک دیواری عایق در ابعاد و اشکال مختلفی تولید می گردد؛ اما لازم به ذکر است میزان ضخامت این نوع بلوک ها در اغلب مواقع بین 15 الی 20 سانتی متر یا بیش از آن می باشد. امروزه اغلب سازندگان بلوک های دیواری عایق، براساس سلایق و خواسته ی عموم، به تولید آن می پردازند.(جهت مشاهده قیمت بلوک دیواری کلیک کنید)


مزایای بلوک دیواری عایق:


بلوک دیواری عایق از مزایای زیادی برخوردار است که در قسمت زیر، به برخی از آن ها اشاره شده است:
• افزایش نصب و سرعت اجرا
• به کاربردن ملات به میزان کمتر
• کاهش دور ریزی مصالح ساختمانی
• استحکام بالا در برابر شرایط جوی همچون زلزله
• کاهش وزن ساختمان و پیشگیری از خرابی ناشی از زلزله

کلام آخر:


بهتر است در صورت تهیه ی بلوک لازم برای ساختمان خود، بهترین گزینه آن را انتخاب نمائید تا با گذر زمان، به مشکلاتی از قبیل ترک خوردن، شکستن، عایق نبودن و شنیدن اصوات مختلف و...برخورد نکنید. بلوک دیواری عایق، بهترین گزینه برای ساخت و ساز های مختلف به ویژه مسکونی محسوب می گردد. البته لازم است برای تهیه ی مصالح ساختمانی خود از قبیل بلوک دیواری، نزد فروشگاه های معتبر در سراسر کشور مراجعه نمائید تا از نوع با کیفیت و مرغوب آن برخوردار شوید..هدف ما از تهیه ی این مقاله دو قسمتی، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی معرفی بلوک دیواری عایق، در اختیار شما دوستان عزیز بود؛ امیدواریم که با مطالعه ی آن، اطلاعات کافی را به دست آورده و مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد. خواهشمندیم به منظور ارائه خدمات بهتر با کیفیت بالاتر، نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت آجر سامان در اختیار ما قرار دهید.

پیشنهاد میکنیم از مقاله آشنایی با بلوک سبک دیواری(قسمت اول) دیدن کنید.



 

بلوک دیواری






 

خرید بلوک دیواری






 

قیمت بلوک دیواری






 

خرید بلوک دیواری یزد




تعداد نظرات : 0