لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

6 مزیت بلوک هبلکس (قسمت اول)

امروزه براساس شرایط اقتصادی جامعه، عموم مردم تمایل دارند به منظور ساخت و ساز ساختمان مسکونی خود از متریال و مصالح ساختمانی استفاده نمایند که علاوه بر هزینه ی مناسب، دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی نیز باشند. و همچنین از استحکام و مقاومت بالایی جهت حفظ ساختمان در برابر شرایط جوی همچون زلزله، برخوردار باشند. یکی از مهمترین مصالح ساختمان که باید هنگام تهیه آن نهایت دقت را به عمل آورد، بلوک ساختمانی است؛ این نوع مصالح ساختمانی دارای انواع مختلفی می باشد که از بهترین نوع آن میتوان به بلوک دیواری اشاره کرد. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی معرفی بهترین بلوک دیواری برای ساختمان سازی در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم. پس جهت کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


بلوک دیواری در ساختمان سازی:


بلوک دیواری، جز بلوک های ساختمانی محسوب می گردد که دارای انواع مختلف است. بلوک دیواری لیپر، بلوک دیواری هبلکس، بلوک دیواری لیکا و... از انواع بلوک های دیواری به شمار می روند. بلوک دیواری هبلس یا aac، از بهترین نوع بلوک های دیواری محسوب می شود که برای ساختمان سازی کاربرد فراوانی دارد. برای تولید این نوع بلوک ساختمانی، از ترکیب آهک، آلومینیوم، سیمان سفید و منیزیوم استفاده می گردد. جالب است بدانید متریال موجود در این بلوک دیواری، موجب افزایش میزان استحکام و مقاومت آن شده است. از بهترین بلوک های دیواری که استفاده از آن در ساختمان سازی بهترین گزینه محسوب می شود، بلوک دیواری هبلکس است. این نوع بلوک دیواری از مزایای بالایی برای ساختمان سازی برخوردار می باشد که در ادامه، به مهمترین آن ها اشاره شده است. 


6 مزیت بلوک دیواری هبلکس برای ساختمان سازی:


استفاده از بلوک دیواری هبلکس از مزایای منحصر به فردی برای ساختمان سازی برخوردار است که عبارتند از:


1) حفظ گرمای ساختمان:


یکی از مهمترین مزیت های استفاده از بلوک دیواری هبلکس، حفظ گرمای ساختمان و صرفه جویی در مصرف انرژی است. بهتر است بدانید متریال مورد استفاده در تولید این نوع بلوک دیواری، موجب شده است از توانایی نگهداری حرارت برخوردار گردد.

2) عایق سازی ساختمان در برابر صدا:


مهمترین ویژگی منحصر به فرد بلوک دیواری هبلکس، عایق بودن آن در برابر صدا می باشد؛ بنابراین استفاده از آن در ساختمان سازی، میتواند موجب پیشگیری از ورود هرگونه صدا به داخل یا خارج از ساختمان شود. لازم است بدانید استفاده از این نوع بلوک برای ساخت آپارتمان های سطح شهر، میتواند گزینه ی مهمی به شمار رود.(جهت مشاهده قیمت بلوک دیواری کلیک کنید)


3) ایمن سازی ساختمان در برابر زلزله:


سبک بودن بلوک دیواری هبلکس تاثیر بسزایی در کاهش وزن ساختمان دارد؛ از این رو میزان مقاومت و استحکام ساختمان نیز افزایش پیدا می کند. از دیگر فواید استفاده از این نوع بلوک دیواری سبک، انعطاف بخشیدن به ساختمان است. جالب است بدانید در صورت استفاده از بلوک دیواری هبلس برای ساختمانی سازی، میزان خرابی ناشی از زلزله کاهش می یابد که همین امر، مهمترین مزیت سبک بودن بلوک دیواری هبلکس به شمار می رود.


4) صرفه جویی در هزینه ساختمان سازی:


افرادی که قصد دارند میزان هزینه ی ساختمان سازی خود را تا حد ممکن کاهش دهند، بهتر است از بلوک دیواری هبلکس استفاده نمایند؛ بدین گونه که در صورت استفاده از بلوک دیواری هبلکس، نیاز به سیستم های مجهز تهویه هوا، سرمایشی یا گرمایشی، حریق و... نمی باشد. در نتیجه میزان هزینه ی مصرفی در این زمینه، تا حد ممکن کاهش می یابد. عدم نیاز بلوک های دیواری هبلکس به پروسه های مختلف و غیر ضروری، از دیگر مزایای این بلوک به شمار می رود که موجب کاهش هزینه های مصرفی می شود.


5) سرعت بخشیدن به پروژه ساختمان سازی:


بلوک دیواری هبلکس قابلیت برش پذیری بالا و همچنین ایجاد حفره، سوراخ، برش، شیار و... به منظور نصب کانال ها یا تاسیسات را دارد. بنابراین میتوان گفت قابلیت شکل پذیری این نوع بلوک دیواری، از سهولت بالایی برخوردار است و نیاز به صرف انرژی بالا ندارد. سهولت در حمل و نقل بلوک های دیواری هبلکس، باعث سرعت بخشیدن به اجرای پروژه ساختمان سازی می گردد.


کلام آخر:


بهتر است بدانید در صورت استفاده از بلوک دیواری هبلکس از نوع مرغوب و باکیفیت، میتواند از مزایای منحصر فردی برای ساختمان شما برخوردار باشد؛ بنابراین الزامیست به فروشگاه های معتبر برای تهیه و خرید بلوک دیواری ساختمان خود مراجعه نمائید. همچنین میتوانید از وبسایت های معتبر همچون آجرسامان اقدام به تهیه و خرید اینترنتی بلوک دیواری کنید تا از نوع درجه یک آن بهره مند شوید. لازم به ذکر است میتوانید از وبسایت آجر سامان علاوه بر خرید اینترنتی بلوک دیواری، اقدام به خرید انواع مصالح ساختمانی دیگر نمائید. هدف ما از تهیه مقاله فوق قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی ذکر مزیت های بلوک دیواری برای ساختمان سازی بود؛ البته محتوای آن در این قسمت به پایان نخواهد رسید و در مقالات منتشر شده ی بعد به ادامه ی آن خواهیم پرداخت. امیدواریم که با مطالعه ی آن ها اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد استقبال شما دوستان عزیز واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت آجرسامان در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها خدمات بهتری ارائه دهیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله 6 مزیت بلوک دیواری هبلکس(قسمت دوم) دیدن کنید.



 

بلوک دیواری






 

خرید بلوک دیواری






 

قیمت بلوک دیواری






 

خرید بلوک دیواری یزد




تعداد نظرات : 0