لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

مزایای استفاده از بلوک نسبت به آجر

ساخت خانه و بناهای زیبا در طول تاریخ یکی از مهمترین دغدغه های انسان ها به شمار میرفته و تا کنون نیز این دغدغه همچنان پا بر جاست.
با مطالعه تاریخ ملل و اقوام مختلف در میابیم که ساختمان ها یکی از مهمترین آثار به جا مانده برای شناسایی سبک زندگی گذشتگان محسوب می شوند.

در بسیاری از موارد نشانی از صرفه جویی یا تلاش برای کاهش هزینه ها دیده نمیشود و صرفا هدف ساخت بنایی با شکوه بوده که سالیان متمادی پا بر جا بماند.اما ویژگی مشترکی که میتوان در ساخت تمامی بناها اعم از سنتی و تاریخی تا مدرن و جدید مشاهده کرد تلاش برای سرعت بخشیدن به انجام کار میباشد.از عمده ترین عوامل موثر در سرعت بخشیدن به امر ساختمان سازی بهره گیری از مصالح ساختمانی مناسب می باشد.
در این مقاله قصد داریم مزایای استفاده از بلوک دیواری را در افزایش سرعت انجام کار و همچنین سایر محاسن استفاده از بلوک دیواری را بررسی نماییم.
برای کسب اطلاعات در این زمینه تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.



بلوک دیواری یا آجر؟



در مورد این سوال که بلوک دیواری یا آجر؟در ابتدای امر پاسخ را میدهیم و سپس دلایل ان را نیز بیان میکنیم. بی تردید بلوک دیواری نسبت به سایر مصالح ساختمانی بهتر است.


اجرای سریع


اجرای سریع و با کیفیت یکی از عوامل اصلی پاسخ به این سوال است که بلوک دیواری یا آجر ؟؟ تقریبا سرعت دیوار چینی با بلوک دیواری 5 برابر دیوار چینی با آجر میباشد.


سبک تر بودن بلوک دیواری در مقایسه با آجر


بلوک سنگین در اجرا تقریبا نصف وزن آجر میباشد. وزن بلوک سبک از ۴ کیلو گرم شروع میشود و تا ۸ کیلوگرم ادامه دارد؛ و در کل وزن دیوار با بلوک تقریبا نصف وزن دیوار آجری میباشد.(جهت استعلام قیمت بلوک دیواری کلیک کنید)


تفاوت بلوک دیواری و سفالی مصالح مناسب برای دیوار چینی


این موضوع سبب سبک تر شدن وزن مرده ساختمان میشود و هر چه سازه سبک تر شود مقاومت بیشتری در برابر زلزله و نشست های طبیعی ساختمان میگردد.


شکستگی کمتر و کیفیت بهتر


کیفیت بالای بلوک دیواری در مقایسه با آجر قابل قیاس نمیباشد، بطوری که بیش از 90 درصد از پروژه های شهر های مدرن با بلوک دیواری سبک تولید میگردد.


ارزان تر بودن بلوک دیواری نسبت به آجر


قیمت یک متر بلوک تقریبا نصف قیمت یک متر دیوار آجری میباشد. این موضوع پاسخ مناسبی برای انتخاب بلوک سیمانی در سوال بلوک سیمانی میباشد.


کلام آخر


در این مقاله قصد داشتیم شما را با یکی از دغدغه های بشر که ساختن بناهای زیبا در کوتاهترین زمان میباشد آشنا کنیم و دریافتیم که استفاده از بلوک دیواری در این مهم بسیار تاثیر گذار می باشد.
بدیهی است تهیه بلوک دیواری مرغوب مستلزم خرید از فروشگاه های معتبر و یا وبسایت های فروش آنلاین مصالح ساختمانی همچون آجر سامان یزد میباشد.
امیدواریم که این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و با ارائه نظرات خود ما را در بالا بردن کیفیت مطالب منتشر شده از وبسایت آجر سامان یاری فرمایید.


پیشنهاد میکنیم از مقاله نحوه ساخت بلوک دیواری سبک دیدن کنید.




 

بلوک دیواری






 

خرید بلوک دیواری






 

قیمت بلوک دیواری






 

خرید بلوک دیواری یزد




تعداد نظرات : 0