لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

بهترین بلوک تجاری یا مسکونی (قسمت دوم)

استفاده از مصالح ساختمانی با کیفیت و درجه یک در ساختمان سازی ، نقش مهمی دارد. البته لازم است شرایط منطقه ای که ساختمان باید در آن ساخته شود را در نظر گرفت و براساس آن اقدام به تهیه و خرید مصالح کرد. یکی از مهمترین مصالحی که باید براساس منطقه ی ساختمان تهیه نمود، بلوک دیواری می باشد. در مقاله ای که قبلا از همین وب سایت منتشر کردیم به معرفی بلوک دیواری مناسب براساس عوامل مختلف پرداخته ایم. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، به ادامه ی مقاله ی منتشر شده ی قبلی بپردازیم؛ بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


چه عواملی باید هنگام خرید بلوک دیواری در نظر گرفت؟


• آلودگی شیمیایی محیط مورد نظر برای ساخت و ساز:


برای ساختمان سازی در مناطق صنعتی، استفاده از بلوک دیواری که از استحکام بالایی در برابر آلودگی های شیمیایی برخوردار باشد، شرط اول است. بلوک دیواری لیکا به علت وجود دانه های رسی در خود، جذب بالایی در برابر مواد شیمیایی دارد و آلودگی را به خود جذب می نماید. اما استفاده از بلوک لیپر به علت وجود ترکیبات پایدارتر در مواد تولید شده ی خود، جذب کمتری نسبت به آلودگی های شیمیایی دارد. بهتر است بدانید در نظر گرفتن قیمت بلوک ها در ساخت و ساز های تجاری وصنعتی، از مهمترین عوامل به شمار می رود؛ زیرا اولویت آن ها، کاهش هزینه ها می باشد. از این رو استفاده از بلوک لیکا در این زمینه بهترین گزینه است.


• استفاده از بلوک مقاوم در برابر آتش سوزی:


افزایش مقاومت و استحکام ساختمان در برابر آتش سوزی، یکی از مهمترین استاندارد های ساختمان سازی می باشد. همچنین باید از نوعی بلوک که در برابر آتش سوزی مقاومت بالایی دارد، برای پرکردن قسمت های عمده ی دیوار و سقف، استفاده نمود. استفاده از بلوک لیپر به دلیل داشتن الیاف پلی پروپیلن و وجود دانه های پرلیت در مواد اولیه ی خود، استحکام و مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی با دمای بالای1200 درجه ی سانتی گراد به مدت زمان 4ساعت را دارد . اما بلوک لیکا در مقایسه با بلوک لیپر در برابر همان حجم از آتش سوزی، دچار کاهش استحکام و مقاومت شده و از خود واکنش نشان خواهد داد.(جهت مشاهده قیمت بلوک دیواری کلیک کنید)


• استفاده از بلوک قابل برش در ساخت ساختمان:


در بعضی از مواقع همچون رد کردن لوله ها از بلوک، نیاز است که آن را برش دهند. در این صورت استفاده از بلوک هایی که قابلیت برش دادن را دارند، بهترین گزینه می باشد؛ بدین گونه که هنگام برش، دچار ترک یا خرد شدن نشوند. یکی از بلوک دیواری های مهمی که در این زمینه نقش موثری دارد، بلوک لیپر است؛ زیرا این نوع بلوک دیواری به دلیل داشتن الیاف پلی پروپلین در مواد اولیه ی خود، دچار هیچگونه ترک نشده و هنگام برش خورد نمی شود. از این رو می توان با اطمینان کامل آن را برش زده و در ساختمان سازی مورد استفاده قرار داد.


کلام آخر:


برای استفاده از بهترین بلوک دیواری در ساختمان سازی، باید موارد بسیاری را مد نظر گرفت و با افراد باتجربه در این زمینه گفت و گو نمود. همچنین براساس نوع ساختمان همچون ساختمان مسکونی، تجاری، صنعتی و.... باید مصالح مناسب هریک از آن ها را تهیه کرد. پیشنهاد ما به شما برای تجربه ی خرید مطمئن و آسوده، استفاده از خرید اینترنتی وبسایت آجر سامان می باشد. همچنین میتوانید با مشورت کارشناسان مربوطه در این زمینه براساس ساختمان مورد نظر خود، بهترین مصالح همچون بلوک دیواری را تهیه نمائید. هدف ما از تهیه ی این مقاله دو قسمتی، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی انتخاب بهترین بلوک براساس عوامل مختلف، در اختیار شما بود. امیدواریم که با مطالعه ی آن اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت آجر سامان در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، مقالات منتشر شده ی بعدی را با کیفیت بالاتری ارائه نمائیم.


پیشنهاد میکنیم از مقاله آشنایی با بلوک سفالی فوم دار دیدن کنید.



 

بلوک دیواری






 

خرید بلوک دیواری






 

قیمت بلوک دیواری






 

خرید بلوک دیواری یزد




تعداد نظرات : 0